WebShip

Klant in de kijker: The Canyon Store

Logo The Canyon Store

The Canyon Store is een webshop die zich toelegt op Canyoning attributen. Canyoning is een sport waarbij je de loop van een rivier door een kloof volgt. Het is dus een sport die voornamelijk in de bergen wordt beoefend. Om de rivier te volgen is het nodig om ab te seilen, springen, zwemmen, etc. Zaakvoerder Daniel Buvens heeft tonnen ervaring in het gebruik van verschillende materialen.

The Canyon Store groeit!

Na verloop van tijd werd de opslagcapaciteit te klein om de webwinkel vanuit de berging te beheren. Bovendien verpakte en verzond Daniel de pakketten na zijn uren waardoor hij zeer lange dagen diende te draaien. Hij combineerde de webshop namelijk met een fulltime job. Voel je het al? Te weinig capaciteit en te veel tijd spenderen aan het verpakken/verzenden. Daniel was op een kruispunt terecht gekomen. Hij besloot uit te kijken naar een logistieke partner maar waarom koos hij uiteindelijk voor Webship?

Webship zorgt ervoor dat pakketten dezelfde dag nog verstuurd geraken.

Daniel Buvens, zaakvoerder The Canyon Store

Waarom Webship?

Daniel koos voor webship omdat wij altijd heel snel en duidelijk antwoordden op de gestelde vragen. Wij maken hier overigens een prioriteit van. We willen de klanten zo snel mogelijk te woord staan! Tevens is Webship een Belgisch bedrijf waardoor Daniel helemaal overtuigd was.

Webship zorgt ervoor dat pakketten dezelfde dag nog verstuurd geraken terwijl voorheen pas de dag of twee dagen na de bestellingen gebeurde.

Meer dan alleen fulfilmentdiensten!

Daniel apprecieert het ten zeerste dat wij meer bieden dan enkel en alleen fulfilmentdiensten. Zo hebben wij reeds enkele Woocommerce-modules voorgesteld die een super-investering bleken te zijn. Ze leverden extra functionaliteiten op of zorgden voor de nodige tijdbesparing.

Een fulfilmentcenter dat ook de technische werking van de webshop ondersteunt? Klopt! Webship beschikt over een datapool aan kennis omtrent programmeren waardoor wij de webshop van onze klanten kunnen optimaliseren. Vanaf heden bieden wij ook uitgebreide marketingdiensten aan. Neem hiervoor een kijkje op de website van Digital Natives.

Wat kan er beter?

Wij vroegen Daniel om zijn licht te laten schijnen op de cloud applicatie van Webship Online. Er kwamen 2 verbeterpunten naar boven.

  • De stockaanpassingen worden niet gecommuniceerd door de applicatie, waardoor de mogelijkheid bestaat dat er een stockbreuk optreed omdat er een manuel stockcorrectie is gebeurd die niet werd doorgeven.
    Dit staat op onze roadmap. Wij gaan ervoor zorgen dat wanneer een werknemer van Webship een stockwijziging uitvoert, de eigenaar van de webshop daaromtrent automatisch een melding ontvangt met daarbij ook de reden van de stockwijziging.
  • De inkooporders moeten manueel verwerkt worden in WooCommerce want er is geen automatische terugkoppeling.
    Klopt! Wij hebben laatste maanden hard gewerkt aan de koppeling met WooCommerce om tweerichtingsverkeer mogelijk te maken. De laatste test zijn succesvol uitgevoerd. De uitgebreide synchronisatie is live gegaan op 18/09/2019 waardoor de stockaantallen steeds gesynchroniseerd worden met de gekoppelde webwinkel(s). Niet alleen bij manuele stockwijzigingen, maar ook wanneer er nieuwe voorraad binnenkomt in het magazijn, worden de voorraadaantallen in realtime aangepast op de webshop.
Close Menu