e-Fulfilment op maat van starters en KMO's
Home / e-Fulfilment
Jouw logistiek uitbesteden?
De logistiek van je (web)winkel kan je ofwel van bij de start ofwel na verloop van tijd uitbesteden aan een e-fulfilment partner. In beide scenario’s zijn er een aantal zaken waarbij je zeker even moet stil staan. Daarnaast hebben we ook nog het promotioneel fulfilment waarbij jouw bedrijf sporadisch beroep kan doen op onze diensten.
Ofwel van bij de start
Wanneer je geen tijd, ruimte of zin hebt om de logistieke processen van je webwinkel zelf te verzorgen, dan kijk je best uit naar een partner die dit voor jou kan doen van bij het begin. Waarschijnlijk heb je zelf nog geen ervaring in de e-commerce, correct advies is dus van groot belang. Geen praatjes maar to-the-point actiepunten van inkoop tot retour.
- kan meeigroeien in jouw verhaal
- persoonlijke begeleiding voorop draagt
- flexibel is
- alles onder één dak kan aanbieden
Ofwel na verloop van tijd
Je hebt al enkele maanden of jaren een webwinkel en het loopt goed? Dan is het misschien wel tijd om uit te kijken naar de volgende stap in het groeiproces: het uitbesteden van de logistiek zodat je meer focus kan leggen op de verdere ontwikkeling van je business. Ons advies voor bestaande webwinkels: heb je meer dan 250 orders per maand, dan schakel je best over naar een fulfilment partner.
- snel kan opstarten
- voldoende capaciteit heeft
- uitbreidingsmogelijkheden kent
- betrouwbare software gebruikt
Ofwel sporadisch
Je bent op zoek naar een logistieke partner die sporadische logistieke opdrachten kan uitvoeren? Dan kan gaan over promotioneel fulfilment of andere periodieke zendingen die dienen te gebeuren. We nemen daarbij graag de sleur van je over en zorgen voor een vlekkeloze levering van je promotiemateriaal of andere te leveren goederen.
- snel kan opstarten
- flexibel is
- voldoende capaciteit heeft
- alles onder één dak kan aanbieden
Vanaf €4,74 per order, alles inbegrepen.
- Order picking
- Toevoegen pakbon
- Toevoegen flyer
- Verpakkingshandeling
- Stevige tape
- Kleven verzendetiket
- Verzending met thuislevering
Wat kunnen wij bieden?
- 3.000m² vaste magazijnruimte
- 10.000m² uitbreidbare magazijnruimte
- Eigen voorraad- en orderbeheer systeem
- Laad- en loskaaien (beschermd van regen en wind)
- Krachtige heftruck voor lossen van containers
- Dichtbij E17 op- & afrittencomplex
- Verschillende opslagtypes mogelijk
- Opslag van levensmiddelen (FAVV vergunning)
- Opslag BIO producten (BIO certificaat)
- Wereldwijde verzending aan scherpe prijzen
Koppelingen
Met ons eigen ontworpen order- en voorraad beheer systeem, zijn we in staat om snel een koppeling te voorzien voor ieder type webwinkel. Natuurlijk kunnen orders ook gewoon manueel of via een (automatisch) import bestand worden ingeladen in onze applicatie.
Heb je nog geen webwinkel of ben je nog in opstart? Geen probleem, wij kunnen adviseren welke webwinkel software je best gebruikt en hoe de orders automatisch bij ons kunnen binnen komen.
Verzendpartners
Verschillende koerier- en transportbedrijven komen dagelijks bij ons langs om goederen op te halen of te leveren. Onze klanten kunnen mee genieten van onze volumecontracten en dus lage verzendprijzen, zowel nationaal als internationaal.
Heb je zelf al een contract met een koerierdienst en wil je dit behouden? Geen probleem, we verplichten niemand om mee te genieten van onze voordelige tarieven.
Wat kost dat allemaal?
Opslag
vanaf €0,15 per week
pickbak small (2,88dm³)
Pick & Pack
vanaf €1,95 per order
1 order item + pakbon + insert + inpakken
Verzending
Vanaf €2,79 per pakket
thuislevering
(brievenbuspakket)
Het verhaal achter e-fulfilment
1. Aankooporders
Alvorens we verkooporders kunnen uitleveren, moeten er natuurlijk eerst aankopen gebeuren. Dit kan je makkelijk via onze applicatie.
2. Inkomende goederen
Wanneer jouw goederen bij ons binnenkomen doen we controle op kwaliteit en kwantiteit alvorens deze op te bergen in het magazijn.
3. Verkooporders
Verkooporders kan je ofwel manueel ingeven in het systeem ofwel komen deze automatisch binnen via een gekoppelde webwinkel of verkoopplaats.
4. Pick & pack
Eénmaal de betaling is ontvangen, kunnen onze order-pickers aan de slag om de bestelling(en) samen te stellen en te verpakken volgens jou eisen.
5. Verzending
Dagelijks komen verschillende koerierdiensten bij ons langs om pakketten of palletten op te halen en uit te leveren naar de eindklant(en).
6. Retours
Retourmanagement is een belangrijke schakel in het verkoopproces. Retours worden op voorhand aangemeld waarna wij de nodige controle doen!
Probeer 14 dagen gratis op proef
Ben je nog niet 100% overtuigd van ons kunnen of wil je gewoon eens weten hoe het voelt om plots zeeën van tijd te krijgen om je te focussen op de uitbouw van je business? Geen probleem!
We bieden onze diensten 14 dagen helemaal gratis aan. Ja, je leest goed, je kan 14 dagen vrijblijvend (een selectie van) jouw goederen bij ons stockeren. Je betaalt geen stockage, geen pick & pack en geen WMS. Enkel de verpakkings- en beschermingsmaterialen en de verzendkosten worden in rekening gebracht. Maximaal 20 orders, maximaal 20 SKU’s op stock.
Interesse? Contacteer ons en wij brengen alles in orde!